SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, August 7, 2009

Chaiyok siapkan kerja!

Awal aku sampai opis. Awal ke 7.30 tu? Awal la tu kan.


Laki ku sudah sampai di rumah. Yeehaaa!!!


Aku keluar pi opis tadi dia tengah tido. Malas nak ngada-ngada suruh hantar lak sebab dia baru sampai pukul 2 lebih pagi tadi.


Aku dah kata laki aku tu degil. Malam semalam pukul 9 dia bertolak. Sampai-sampai depan pintu mata dah macam biji saga kaler merah. Wuuuu... Keliwon betul.


Eh... Apa aku buat ni? Apesal aku blogging ni? Kata datang opis nak siapkan kerja?



Syoh... Syoh... Pi siapkan kerja cepat. Boleh cabut awal. Nguahahaha!




4 comments:

Misbehave said...

suka la tu, bantal pelok da balik..hehehe..

selamat bercuti, selamat bersalin, selamat semuanya lah..hehehe..

*kish kish*

AmiYs said...

misbehave - ahahaha... suke...suke.... hikhikhik... *gelak gatal*

thanks.. ^_^

LuVidA^^ said...

eee...gelak gatai..
:P

AmiYs said...

luvida - ahaks! bile lagi nak gelak begitu... hikhikhik... sesekali xpe... ^_^