SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, August 4, 2009

Berlagak betul!

Pernah tak korang tanya orang baik-baik lepas tu tiba-tiba kau kena bantai even benda tu bukan salah kau?



Aku baru je kena tadi.



Aku mintak maklum balas je. Tak pasal-pasal aku kena marah oke.



Tau lah pangkat besar kan. Tapi jangan lah berlagak.



Aku cakap tadi punya lah sopan santun.


Menyampah aku orang berlagak macam ni.


2 comments:

LuVidA^^ said...

blagak bagus ke?
hehekk...
saba je la akk ek..

AmiYs said...

luvida - yeee... mentang2 pangkat bsr... lgk pun nak kena bsr gak kot...