SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, August 2, 2012

Sudah Merasa Arnab Panggang

Semalam dah berbuka arnab panggang yang diidam-idamkan. Pesan kat Abang Misai suruh beli. Pelik-pelik je bini dia ni nak makan. Hahaha!


Tapi dibelinya jugak. Dia pun nak rasa macam mana la keenakan daging arnab tu. Harga aku tak tanya. Karang ada dia suruh aku bayar. Hahaha! Jadi kita makan je.


Hari ni tak tau ape yang mak mertua aku masak. Aku selalu sampai rumah pun dah pukul 6.45 n above. Kalau aku nak masak untuk berbuka boleh. Tapi makan megi je la. Amacam? Mau ka?


Hari Jumaat lagi la sadis. Aku balik sharp pukul 5 last week. N terperangkap dalam jem yang dahsyat ye. Start jem dari KOMTAR tu. Rupanya all da way Lim Chong Eu Expressway memang jem. *nanges*


Dan aku berkesudahan berbuka kat stesen minyak dekat politeknik Seberang Perai nun. Sadis kan. Beli la air n roti untuk alas perut sementara nak balik rumah sebab sampai je kat poli dah nak azan.


Maknanya esok aku kena standby sesuatu kat dalam kereta. Atau bersiap sedia la anda untuk berbuka puasa dengan telan air liur dan korek idong secara melampau.


Ok la, sambung keja. Banyak keja sebenarnya ni. Claim sendiri pun tak terbuat lagi.



No comments: