SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, August 3, 2012

Selamat Naik Pangkat Puan

Assalamualaikum


Hari ni ada sesi sisih mensisih sempena 5S. So, datang opis pakai slack n T-Shirt konon-konon nak kemas bilik. Tapi keja aku berlambak bila la masa aku nak kemas.


N dapat email dari pengarah yang timbalan aku a.k.a immediate bos aku dinaikkan pangkat. Jadi pengarah kat HQ. Berkuatkuasa 6 Ogos. Maknanya hari ni dia last.


Tadi aku pi bilik dia sebab nak mintak sign untuk time off yang Hana demam tu. Tengah sign surat time off sambil cakap-cakap dengan aku dia buleh nangis. Aduhhh... Aku pun sebak la jugak.


Dia cakap tak sangka secepat ni. Dia nak mintak tangguh sampai lepas raya. Bos besar tak bagi pulak. Tak sempat dia nak jumpa anak-anak buah semua. Sedih pulak. Drama emosi di pagi hari.


Timbalan aku ni masa aku memula masuk dia punya garang dengan aku tu alahai.. Jatuh jantung aku tau. Sekarang dah ok. Tapi dah dia kena balik HQ pulak. Lepas ni ntah siapa la pengganti dia.


Hmmm... Tak apa la. Rezeki dia di bulan Ramadhan dapat naik pangkat. Aku doakan yang terbaik untuk dia.


Jom la kita menyisihkan apa yang tak patut ada dalam kabinet aku ni haaa... Zaman tok kaduk punya barang ntah sesapa punya ni.



No comments: