SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, August 15, 2012

Ke Manakah Semangat Rayaku....

Esok opis ni mesti dah agak lengang. Staf aku je 2-3 orang dah start cuti. Jumaat lagi la, ramai sungguh dah apply cuti.

Aku?

Jumaat aku mintak time off je. Lepas tu cuti aku apply 2 hari. Tapi kalau aku rajin sehari tu aku cancel la.

Ntah la. Mood nak raya aku ni kureng sikit tahun ni. Seronok tengok anak-anak je la. Tengok Amir n Hana pakai baju raya. Tengok macam mana happy diorang dapat duit raya n makan kuih raya.

Paling seronok mesti la Amir. Birthday dia 1st day raya. Nak beli kek kat mana la raya-raya ni. Nanti aku survey. Kalau ada boleh la celebrate. Kalau tak tunggu la 2-3 hari lepas raya.

Hana pulak dah merata berjalan. Mesti seronok tengok dia terkedek-kedek. Hehehe...

Oh, tadi aku dapat sampul duit raya. Aku kan tak merayap mana-mana sangat so sampul duit ni memang tak tercari la. Kebetulan ada member bagi. Tq ye Yan. Sanggup pos kat aku. Hahaha!

Sampul yang aku dapat kat opis ni adelah sampul dari Biro Tatanegara. Ada muka PM n TPM kat depan sampul. Belakang ada rukun negara. Semangat gagasan 1 Malaysia kekdahnya.

Huiii.. Borang banyak lagi aku tak semak. Sempat pulak update blog ye. Aku bosan sebenarnya. Hehehe...

Ok la, jumpa lagi.


1 comment:

Anonymous said...

selamt hari raya, maaf zahir batin dari KA sekeluarga ye