SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, August 17, 2012

Opis Dah Sunyi

Assalamualaikum

Awal sungguh aku sampai opis hari ni. Sebelum pukul 7.30 ye. Cipta rekod tu. Selalu lepas 7.30 baru dapat punch card.

Hari ni opis dah sunyi sepi. Aku menaip ni pun boleh dengar bunyi keletuk keletak aku tekan keyboard sampai luar bilik. Ramai yang dah cuti. Aku je rajin terlebih. Rajin terlebih pun tengahari ni al-cabut la aku.

Eh, dah mintak time off semalam ye. Bukan sesuki hati mencabutkan diri.

Mood keja biasa la, ke laut dah. Walaupun aku tak berapa rasa nak best je raya. Malam semalam angkut anak bertuah 2 orang pi kedai cari songkok Abang Amir. Kepala sama besar dengan apak eh. Tu selalu sangkut kalau nak pakai or bukak baju.

Adik Hana menjeles oke tengok kitorang dok belek-belek baju n songkok Amir. Belikan sepasang baju melayu untuk Amir jugak walaupun adik aku dah belikan sepasang. Menjerit-jerit dia tak nak bagi aku amik baju tu bila dia dah pegang. Sudahnya bawak Hana pusing 1 kedai n belikan stokin. Tu pun bukan main lagi dia memilih. Hahahaha!

Pagi ni hujan kat belah Pulau ni. Kat seberang cerah je. Macam dah lama tak hujan kat kawasan rumah aku tu. Tido pun kepanasan rasa nak berlenggeng je.

Ok, aku nak semak borang-borang n siapkan report. Bos tak ada tapi tak boleh nak berjimba sesuka hati.

Daa~~


No comments: