SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, August 23, 2012

Selamat hari raya all


Assalamualaikum

Baru nak ucap Selamat hari raya kan. Hari ni dah raya keberapa? Raya ke 5. Hehehe...

Nak kata raya sakan tak pun. Raya pertama pi 4 buah rumah je. Tu pun rumah yang memang tiap-tiap tahun mesti pi. Rumah toksu amir, tok anjang amir, tok wan amir (rumah parents aku la) n rumah akak aku.

Raya kedua melongo kat rumah. Raya ketiga keempat pun begitu jua. Kelmarin ada la keluar makan mcD. Aku teringin foldover tapi dah takde rupanya. Dah ganti dengan GCB. T_T

Hari ni ingat nak pi rumah kakak aku tapi laki aku merayap pi kedai kereta pulak. Tadi ntah apa dia dok kelebet kereta dia.

Jadi aku tunggu dia balik lepas tu aku nak jalan. Geram dengan amir ni. Dia kebosanan kat rumah lepas tu nak buat ummi dia jadi hijau. Grrrr!

Ok la. Selamat hari raya maaf zahir batin.

Posted via MyAndroid

No comments: