SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, March 28, 2011

Dengki Betui La

Tengah melayan pening kepala masuk sorang staf dalam bilik aku ni.

'Puan, esok puan kena pi Ampang ikut lawatan TPM tu Puan ***** suruh.'

Hoh! Apekah perlu nak bawak aku jugak. Aku semenjak perut dah maju ni memang susah la nak jalan jejauh. Cepat penat. Mengah tu jangan cerita la. Sakit belakang dah wajib. Macam pakej pulak.

Saje la tu dengki. Nama aku sebenarnya tak ada pun dalam senarai lawatan tu. Tak payah pi pun takpe. Tapi sebab dia kena pi nak suruh aku pi jugak.


Pi ke Ampang pulak tu. Aku tengok buku lawatan kerja tu dari tengahari sampai malam pulak tu. Hoiiii.. Ehhhh... Tak larat ok. Nak drive pi keja pun pikir seploh kali. Nak balik keja pun gagah jugak aku drive. Ni nak bertunggu tangga sampai ke malam. Pitam aku ko nak angkat.

Aku MC pulak esok.


Hampeh betui la.

No comments: