SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, March 28, 2011

Nak Bawak Apa Untuk Pot Luck Ni

Perut sengkak. Sengkak bebenor dah ni. Padahal makan tak banyak mana pun.

Pagi tadi ada meeting. Bos buat meeting laju-laju. Sebab dia bz. TPM nak datang buat lawatan esok kat Selangor.

So, pagi tadi bekpes free adelah soto. Nak kata makan banyak sangat aku amik sup je yang banyak. Selalu aku ni jenis cepat kenyang n cepat lapar la. Tapi adekah kerana sup soto tu dah memenuhi ruang perut maka aku jadi kenyang je.

Tengahari kirim nasik kat staf aku. Pukul 3 tadi baru makan. Tapi tak abes ye. Perut dah rasa macam nak meletup ni. Huhuhu...

Ni siapa pulak nak abeskan nasik ni. Membazir amalan syaiton betui la.

Eh, Khamis ni bebudak ni nak buat pot luck besar-besaran. Sempena diorang dah abes kontrak n maybe tak dapat nak sambung lagi. Sob.. Sob... Pengsan la wei buat keja 3 orang je.

Aku tengah pikir nak masak apa untuk pot luck ni. Selalu aku bawak spageti je. Tapi ade la pulak staf aku ni pun suka jugak bawak spageti. Hmmm... Hmmmm... Hmmm...

Mau bawak apa deh. Aku dah pikir nak bawak nasi impit sebab nampak ketupat segera dalam kabinet tak berebus-rebus. Lepas tu masak rendang ayam.

Korang ada cadangan tak?

Jangan bagi cadangan bakar-bakar ek. Sebab rumah ai tak ada oven. Hehehe...

2 comments:

Suliana said...

bawa buah je senang :-) tak pun, ko sponsor buat air.. hehe

eT said...

spageti...nyum3...