SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, March 30, 2011

Tangan Lenguh

Assalamualaikum

Aku kat opis. Masuk lambat lagi. Aku ade masalah susah nak bangun pagi la sekarang. Tido pun aku tak boleh nak tido awal. Dah tak boleh tido tu melayan game kat hp sampai rasa macam nak tido. Tapi tak boleh tido jugak. Sudahnya tutup aje mata tu paksa tido.

Ni tangan tengah lenguh ni. Semalam pi check baby aku sekali kena cucuk. Rasa nak gantung je tangan kasi hilang lenguh.

Dapat la MC semalam. Setelah buat muka sedih n cerita kat doktor aku telah melanggar kereta orang dengan jayanya. Stress sangat katakan. So, selamat annual leave di situ.

Eh, aku nak pi cari borang cuti. Lusa mau balik kampung. Tak ada orang kat rumah. Tak berani aku dok sorang-sorang. Bukan tak berani pasal takut pikir benda pelik-pelik. Tak berani kot jadi apa-apa kat aku la. Aku ni bukan boleh time-time mengandung ni. Keja asek sakit kepala nak pitam je.

Kalau ada benda nak update aku update lain.

No comments: