SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, May 14, 2013

TQ Geng :)

Assalamualaikum

Eh, dah ada orang tau aku ada blog kat opis ni. Hahahahaha! Korang baca senyap-senyap tau. Jangan bagitau orang lain. Pasal ni blog merempan aku je. Wakakaka!

Semalam kata nak cerita pasal kursus. Tapi ampun maaf la ye. Aku nak siapkan report dulu. Janji dicapati sangat kan aku ni.

Esok lusa pulak ada taklimat. Lepas tu ada audit ISO. Wooooo.... Busy melampau sangat bulan ni. Tengok planner rasa nak nangis. Macam tak ada tempat kosong nak nyelit-nyelit. Mesyuarat seksyen pun aku tak buat lagi pasal hari tu MC. Isk... Isk....


Ok, ni dia geng urusetia. Setelah aku kelebet pic yang budak Dat bagi ada jugak pic kitorang. Dat yang tudung oren depan tu. Dia bukan urusetia tapi fasilitator dari HPI Consultant. Yang geng urusetia ni la yang banyaaaaaakkkk sangat tolong aku. Sayang korang sangat-sangat. Nanti apa-apa boleh kita jadi urusetia lagi berkejaran bertebaran ke sana sini ye. Kehkehkeh....

Terima kasih banyak-banyak dari hujung rambut sampai hujung kaki. Sila berhempas pulas buat blog tu ye. Aku nak baca apa korang merepek. Kahkahkah!

Tu je dulu. Aku nak buat report ni. Bos mintak dah semalam.

Daaaa~~~


No comments: