SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, May 30, 2013

Kentut ;p

Assalamualaikum

Ni kisah pagi tadi. Aku kan pagi-pagi hantar anak bertuah 2 orang tu pi rumah pengasuh. So, on da way dalam kereta tetiba dengar bunyi,

'Prottt'

Aku toleh tengok Amir. Amir tengok aku. Hana gelak-gelak.

'Eeee... Adik kentut ek?' aku tanya.

Hana gelak je. Sah la tu dia kentut. Sabor je ummi oiii.... Tiba-tiba Amir pulak bersuara.

'Ummi, Amir pun kentut jugak. Hehehe..'

Ades la, boleh korang kentut berjemaah dalam kereta ye. Tak lama lepas Amir cakap dia kentut tu aku terbau sesuatu yang kureng enak. Hahaha! Pasti la bau busuk.

'Eeee... Busuk. Apa ni Amir. Kentut busuk. Adik kentut tak bau pun.'

'Mesti la busuk Ummi. Bontot Amir kan lagi besar dari bontot adik.'

Adoi! Hahahahahahaha! Aku gelak macam dah nak menangis dengar Amir cakap. Mulut budak sorang ni memang tau. Memang banyak je ayat dia tu yang tak terjangkau dek fikiran aku.

Rupanya bukan pasal Amir kentut yang bau busuk tu. Adik Hana dia berak. Huhuhu...

 

No comments: