SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, May 17, 2013

Saya Dapat PC Baru :)

Assalamualaikum

Morning semua. Aku tengah bengong sebentar. PC aku ni baru kena tukar kekdahnya. Semalam budak IT datang tukar. So, keyboard ni nak menaip pun rasa lain. Dengan monitor lebar pulak. Saujana mata memandang sungguh.

Pulak tu emel pun tak setup lagi. Aku boleh je nak setup sendiri. Tapi password server aku tak ada maka terbantut di situ. Aku nak tengok archive emel aku sebab banyak jugak la keja dalam tu yang nak kena refer.

Bukak webmail boleh je tapi segala archive tak ada dalam tu ye. So, meraban la kejap. Banyak pulak tu benda nak kena install lain. Adobe la, PDF creator la, Mozilla la.

Ni kejap lagi nak buat keja guna word pun pasti aku terkial-kial. Maklum la, baru kan. kehkehkeh...

Jadi mari la kita menggodek PC ni kejap. Banyak benda nak kena setup balik. Terganggu keja aku kejap ni.

 

No comments: