SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, May 15, 2013

Mengantuk yang amat


Assalamualaikum

Time menaip ni dah kurang sikit mengantuk. Tapi masa nak pi keja pagi tadi humang aiii... Gila-gila punya mengantuk. Sedaya upaya aku cuba bukak mata time drive tu. Nak stop celah mana kat tengah jambatan.

Tak tau la kenapa aku mengantuk sangat. Mungkin keletihan badan menguruskan macam-macam pasal kursus hari tu. Lepas balik dari Sungkai pun tak cuti. Staf aku ramai yang meruyup cuti. Siap ada yang mc. Aku je gigih datang opis.

Balik-balik je Hana pulak melekat je kat ummi dia ni. Takut aku tinggal lagi la tu. Dah 2 hari betul-betul lepas isyak aku pengsan. Tak sedar diri dah. Abang Misai la pi basuh botol susu segala. Maaf la ye bang. Binimu ini sangat keletihan.

Ni pun 2 hari ada taklimat. Tunggu masa nak tersengguk je aku ni.

Ok, taklimat nak start.

Fokus... Fokus...

Posted via MyAndroid

No comments: