SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, October 29, 2009

Tolong bagi derma kilat kat aku..huhuh...

Fuh.. Fuh.. Fuh... Tercungap-cungap.


Bukan sebab aku semput. Lari pun dah tak ada maknanya nak buat semenjak jadi mak orang ni. Maka aku bukan tercungap-cungap sebab semput mau pun mengah.


Sebabnya adalah...........








Duit dah makin ilek pocik dalam bank mau pun kat dalam wallet Bonia celup aku ni haa.


Tengah dok pikir cukup ke sampai gaji bulan depan ni. Adoi laaa...


Hari ni pun dah start puasa ganti di samping menjimatkan duit. Hohohoh!


Orang awal bulan makan besor, aku awal bulan telan megi aje la karang. Sadissss......




2 comments:

mamaelly said...

heheheh sama la kita..elly siap wat MBF lagi nie..mak bapak finance..nak mintak hubby segan..hehehe

AmiYs said...

elly - hehehe.. nak MBF pun segan jgk ni... cane.. hubby pun tgh sosak tu... ahaha... xpe, puasa aje la... pahala pon dpt di samping menyelimkan diri yg dh mcm dugong ni...wakakaka!