SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, October 23, 2009

Rasanya Amir bukan cirit la

Ahhh.. Bosan... *sambil tepuk dada macam hulk*


Laki aku kata Amir dah ok. Tapi kan, aku rasa Amir bukan cirit la.


Susu badan kan senang hadam. Maybe tu yang buat dia terberak-berak. Selalu kalau minum susu FM time nak berak tu dia macam meneran jek. N kadang-kadang sehari tak berak.


Yang laki aku ni dah panik n nak buang EBM tu. Jangan la dia buang dulu. Penat aku pam tau. Dah la sakit.


Tak sabar nak balik petang ni jumpa Amir...

3 comments:

@e_da said...

sian amir... susu badan tu takpe amy.. kdg budak mmg camtu.. mika pun camtu masa nak berak tu kdg lambat 2-3 hari baru berak.. sekali berak mak aihh sikit punya banyak.. sabo jekla..

Momma Qiestina said...

ala cianye amir cirit..

Qies pulak cam sembelit..tapi mule2 je poo poo keras..coz aku pon campur2 bf n fm..

salute ahh ko bleh pisah ngan amir..kalo aku mau meraung beb!

amiys said...

ida - tu la.. bila tanya nurse pun dia kata klu x berterusan xpe.. baby berak byk tu dia nak buang toksik dlm bdn je... tp sadis la sbb ebm amiys dah kena buang gak...waaa!!!!

yat - amir pun ada gak cam sembelit tu... lama dia teran bru la poo poo dia kuar... aku mmg meraung pun pisah dgn amir ni... hukhukhuk!!!