SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, October 22, 2009

Excited nak balik kampung esok

Pagi-pagi dah bermeeting. Nak breakfast pun tak sempat. Kan tak pasal-pasal gastrik aku dah menyerang balik. *poyo jek asal makan lambat kena gastrik*


Kerja dah start banyak ni. Tapi buat-buat macam tak ada kerja jap. Menyelit update blog. Mana tau kan, lepas ni jadik glamer, bila dah glamer income pun lebat. *pui..pui.. perasan.. wakaka!*


Tak sabar ni nak balik kampung ni. Rasa macam lambat aje masa berjalan. Sikit-sikit tengok jam. Sikit-sikit tengok kalendar. Kalau boleh nak putar sendiri jam ni kasi cepat sikit hari esok. Hahaha.. gilo!


Semalam aku masak makan malam. Sila mengagumi aku. Huhuhu... Ye la, sepanjang-panjang dok rumah mertua harap aku tunjuk skill masak air aje. Buat air pun idok le. Ada la 2 kali dok masak kat rumah akak aku lepas abes pantang 44 hari pasal jaga akak aku pantang. *ye ke aku jaga dia? macam dia je jaga aku. hauhauahau!*


Ala, masak simple aje. Tauhu dengan tempe goreng kunyit. Aci tak? Ahahaha! 1 lauk tu aje pon yang aku masak. Pasal aku dah lapar tahap boleh telan kambing sekor. Tengahari semalam aku tak makan pasal tak ada orang nak kirim beli makan. Aku nak keluar sendiri memang kirim salam aje la.


Balik rumah perut masuk angin. Tu yang gigih main masak-masak kat dapur tu.


Hooo.. Aku dah kuat makan sekarang ni. 1 periuk nasik dalam periuk kecik tu aku boleh abeskan sekali ngap je. Punya la buruk lantak ummi si Amir ni. Wakakaka! Tapi kat rumah mertua i tak tunjuk la kebuluran i tu. Malu la i... ;p


Apa pun, yeay..yeay... Esok nak balik kampung jumpa Amir. Weeeeee!!!!!! *lompat-lompat sampai cecah siling*



No comments: