SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, October 29, 2009

Kalau aku berenti keja nak makan apa pulak

Aku tengah semangat nak buat kerja ni.



Sekali sistem pulak buat hal. Lembap terkedek-kedek sungguh. Nak update 1 data je makan masa seploh minit. Kalau aku tak puasa ni sempat la abes nasik sepinggan.


Hari ni dah hari Khamis. Kejap aje rasa. Esok dah Jumaat. Dah boleh balik kampung.


Ini la pekerjaan aku sekarang. Ulang alik sampai lembik.


Ntah bila nak dapat tukar ntah.


Bila call hq kata memang tak ada kosong. Kena tunggu orang naik pangkat or bersara. Uiiissshhhh.... Bila zaman la tu.


Tanya orang kat sana pun tak ada yang nak tukar suka sama suka since semua memang asal sana. Cis!!! Rasa macam nak berenti aje la. Hoh!


Tak ke tekanan aku ni. Makin banyak la rambut aku gugur. Tak pasal-pasal botak. Eh, ngeri la nak pikir.


Takkan nak jadi cenggini kot.


gambo adalah digoogle



Ini botak yang cun. Kalau aku botak tak adanya nak cun cenggini. Huhuhuhu...


No comments: