SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, October 8, 2009

Tak mau pi kerja boleh tak?

Hoh.. Penatnyeeee....


Baru lepas tidokan budak kecik Amir. Dia bangun masa sibuk aku dok gigih dengan semangat jitu memerah susu nak buat stok sebelum aku balik Shah Alam.


Baru dapat 2 bekas aje. Semalam dapat lah 3oz. Hari ni 2.5oz sajek. Meleleh air mata. T_T


Tapi tak apa. Think positive. Air susu aku banyak. Kejap lagi membuak-buak meleleh-leleh lah tu. Boleh pam.


Kena cari kucai ni buat sup.


Memang lah nanti aku tinggal kan Amir kat kampung. Memang lah dia dah minum FM. But still aku nak gak dia minum susu badan. Dengan harapan tak adalah dia rindu sangat kat ummi dia nanti.


Aisey... Dah start sedey... Air mata nak meleleh dah ni. Tak mau lah kerja!!!!


Nak dok dengan Amir.


Sob... Sob....


Ummi will miss u so much sayang.....


4 comments:

@e_da said...

adoi sama la kita tak sanggup rasa nk tinggal g keje kan.. amy minum milo sejam sebelum perah susu.. insya allah susu banyak .. n makan pegaga.. cuba la.. ida buat yg minum milo tu mmg susu banyak.. penah perah dt 7oz sekali pam.. jgn putus asa k... cayok... cayok......

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Kenapa tak bawak Amir dok Shah Alam skali??? Cian dia kena tinggal... ::.

iNtAn aIzaN said...

amiys, dah nak habis yer cuti..

rs sekejap jer kan. erm, sedihkan bjauhan dgn baby. Klu ezan pun mungkin tak sekuat amiys

tabahkan hati k. it's not ur meant to do it..

Ezan doakan, amiys cepat2 dpt pindah sane, insyaAllah

AmiYs said...

eida - mmg x sanggup la sbb 2 bln x berenggang kan.. isk..isk... thanks utk petua tu.. nnti amiys try.. skrg dok minum anmum jek..

mrs mondok - xde org nak jaga... at least kt kpg ada ramai nk tolong.. tgk la dulu leh thn ke x.. hukhuk...

ezan - yup.. dah nak abes cuti.. sedih sesgt ni.. hope dpt la tukar cpt2... takut nnti amir xnk dgn ummi dia jek.. waaaa!!!!