SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, October 8, 2009

Malam-malam tak reti nak tido

Eh.. Eh.. Apesal tak tido lagi nih..


Aku tengah tak boleh tido nih. Asek lah dok pikir nak tinggal Amir kat kampung. Dok layan blues. Amir dah tido dah. Jap lagi time dia jaga baru lah aku sibuk nak tido. Alamatnya bengkak lah mata i.


Eh, boleh pulak aku blogging memalam buta nih kan.


Abang Misai tak ada lor. Dia kerja. Siang tadi dah kerja. Ni malam pun kerja. Gila kerja ke apa laki aku ni. Dia kata schedule macam tu kena lah ikut.


Pi kerja tak apa. Pi melencong tempat lain memang menempah tiket lah. Aku lari dari rumah bawak Amir. Hohoho...


Ok lah. Nak tido. Amir dah ngok.. ngek.. ngok.. ngek... cari ummi dia tak ada kat sebelah. Sebelum dia melalak baik aku landing sekali.


K... Tata...

No comments: