SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, April 16, 2013

Siapa Lambat Pagi Ni?

Assalamualaikum

Hari ni Selasa. Kepanasan badan dah tak ada. Tapi kesakitan kepala masih ada. Macam tak boleh menoleh tengok benda lain dengan laju. Tangkap kat kepala bisa berbisa.

Tapi semalam i datang keja tau. Gigih sangat kan. Pekerja cemerlang kekdahnya. Kahkahkah!

Oh, pagi ni mesti ramai yang datang lewat ke opis. Aku salah sorang yang nyaris sangat jadi mangsa kelewatan itu. Masuk je simpang dari BKE tengok hiway jemnyaaaaa.... Hiway depan Hospital Seberang Jaya tu.

Maka aku dengan bijaknya terus potong masuk jalan depan hospital. Tak masuk hiway terus. Sat lagi menangis tak berlagu tengok ink punch card kaler merah. Ku fikirkan ada accident. Tapi rupanya orang tar jalan.

Ok, agak annoying time peak hour orang nak pi keja tapi jalan adelah jem sebab keja tar jalan ni. Kalau bagi alasan macam ni kat bos siap la kena jeling. Nak dekat pilihanraya memang selalu kan macam ni. Time-time tu la nak tar jalan. Dah tak tau sangat nak perabis duit tang mana ye? Maka mari lah kita tar kan jalan-jalan di Malaysia ini. Tapi yang berlubang aku tengok macam tu la jugak. Yang takde masalah pulak sibuk tar baru. Ceh....

Tak boleh buat time lain ke? Time bukan peak hour orang nak pi keja. Lepas orang dah berduyun pi keja tu macam pukul 10 pagi ke? Lepas orang balik keja ke? Tak boleh ek? Wajib time peak hour jugak ek? *sarkastik*

Aku nak buat keja dah ni. Quotation aku mintak lain dapat lain ni. Pening kepala. Kalau tak dah boleh hantar dah paperwork ni pi ke HQ. Sat lagi berkicauan la orang kat depan tu kat aku. Fuhhhh....

Babai!


No comments: