SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, April 18, 2013

Hadiah Apa Nak Bagi Ni

Assalamualaikum

Wahhhh... Dah settle keja pasal kursus. Bolehlah menari ayam sebentar. Hahahha! Esok dapatlah bercuti dengan aman dan damai.

Pasal beli rumah masih tak settle lagi. Ingatkan esok dah boleh la aku sign agreement. Huiiiii... Apa la yang diorang ni buat lama sangat. Dah almost 3 weeks pending. Letter offer tak siap la. Gambar rumah belum amik la. Why so lambat haaaa....

Eh, esok 19hb kan. Aku adelah terlupa. Esok harijadi laki aku la. Hahaha! Ingat sebenarnya tapi tak tau nak bagi hadiah apa kat orang tua tu. Dia kata nak Apple 5. Aku ni terpisat-pisat la cuba memahami apa itu Apple 5. Rupa-rupanya Iphone 5. wakakakakakkaka!

Gelak macam nak pecah perut aku. Nama handphone pun salah ada hati nak pakai ye bang. Kikikiki... Keji sangat gelakkan orang kan.

Hmmm... Disebabkan aku baru je mengorek simpanan untuk membeli rumah makanya terpaksa la aku cari alternatif lain kot sebagai hadiah. Lagi pun Iphone ni software dia banyak kena beli ye. Aku kan dah biasa guna android. Maka nak bagi yang lebih kurang sama je dengan aku. Boleh gitu? Hahahaha! Dengki!

Kot tak pun bagi je handphone aku guna sekarang. Aku beli handphone baru. Kihkihkih... Lagi la keji sangat perangai sebegitu.

Jom pikir jap.


No comments: