SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, April 30, 2013

Kurang Sihat

Assalamualaikum

Kurang sihat hari ni. Start petang semalam sakit tekak. Rasa bengkak je kat tekak tu. Kepala sakit. So, lepas settle pi opis lawyer n bank aku balik berdengkur kejap. Amir n Hana biar dulu kat rumah pengasuh.

Abang Misai balik baru aku terbangun. Ala, bukan lama mana pun tido. Setengah jam je. Boleh la buat cover sakit kepala tu. Pi mandi n tengok kereta tak ada. Laki aku pi amik anak. Bagus.

Petang tu pulak tiba-tiba tergedik nak berjalan. Angkut anak-anak ke Aeon Big Seberang Jaya. Beli barang sikit n survey henfon ko. Hadiah harijadi laki aku yang dah lepas kekdahnya. Suruh pilih sampai pening-pening. Over sangat kan.

Tu je la pun yang kitorang buat semalam. Malam semalam terus panas badan aku. Demam sekejap. Bangun pagi tadi pun tak berapa nak larat lagi. Tapi kalau aku MC bising la orang kat opis itew. Sebab hari ni ada meeting gigih la pi keja jugak sebab ada benda nak kena present.

Pagi tadi pulak lepas je dari hiway BKE hujan lebat selebat lebatnya. Lagi la menambahkan kemalasan aku ni. Kena pulak aircond sejuknya mak hang. Nak bukak tingkap sat lagi bermandi air kat tepi jalan la aku. Lebat sangat sampai bertakung air kat tempat yang rendah.

Ok la, aku nak touch up sikit presentation aku. Nak tambah apa yang patut. Selamat bekerja uols. Esok cuti kan. Hehehehe....


No comments: