SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, April 19, 2013

Berapi Macam Naga


Assalamualaikum

Aku kat rumah. Tak pi pun Shah Alam lagi. Tak payah pi lagi bagus kot. Aku tengah berapi gila-gila ni. Tunggu api nak menyembur keluar je macam naga.

Pasal apa aku berapi? Tak payah la aku bagitau pasal apa. Sat lagi kalau aku luah berjela-jela. Dah la taip guna hp. Penat hoh dengan taip banyak silap keja asek nak perbetul je. Jadi biar aku simpan sorang-sorang.

Itu pasal berapi. Ni pasal hepi pulak. Hutang PTPTN aku dah settle wehhhh! Hahahahaha! Gumbira! Gumbira! Tadi time tengah api menggelegak aku pi setel. Haaaa... Terus rasa bagai disiram ais. Kekekke... Lepas tu sambung berapi balik.

Nanti la aku cerita pasal PTPTN tu. Hana berak pulak dah. Bising suruh aku basuh dah tu.

Ok, babai!

Posted via MyAndroid

1 comment:

adrianna syaz said...

Salam kenal tuan punya blog..sya folo sini..klu sudi singgah la blog saya..tima kasih:)