SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, June 22, 2012

Stress Terlampau Hari ni

Assalamualaikum


Ok, aku sangat kelam kabut pagi ni. Macam nak pengsan. Aku kena organize ceramah. Lepas tu pulak assistant aku EL sebab husband warded. Sorang staff aku MC sebab eksiden. Semua nota yang aku mintak assistant aku fotostat n taruk dalam folder dah berpindah tangan la nampaknya.


Dengan aku baru perasan panggilan untuk ceramah tu untuk staf salah sebab assistant aku yang buat emel panggilan. Aku bz buat panggilan taklimat. Patutnya start pukul 10 tapi dia letak start pukul 9. Macam dah nak terkucil aku ni pikior nak jawab apa sat lagi kalau pengarah tanya.


Waaaaa!!!! Stress aku tau. Ada 2-3 report lagi dah lepas deadline belum aku submit. Yang ni bukan line yang dead but I'm dead! Huhuhu....


Kenapa la tengah tahun ni mesti sangat bz. Dengan next week time taklimat aku kena amik cuti jugak sebab appointment dengan pakar kanak-kanak tu.


Mak stress nok!!!!



No comments: