SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, June 20, 2012

Aku Takmo Dok Hotel Lama-lama Lagi

Kestressan telah bermula.


Ayat kalau cikgu BM tengok makan pelempang. Kestressan? Apekah itu??


Aku dah mula stress melampau ni. Otak tak boleh nak digest dengan baik. Badan dah mula rasa sakit sana sini.


Eh, berat aku dah naik 3kg lebih secara mendadak. /╯﹏╰\


Semuanya gara-gara dok hotel 5 hari. Makan tak ingat dunia. Huwaaaaa!!! Melampau naik 3kg lebih hanya dalam masa 5 hari. Lepas tu nak turun 3kg makan masa ntah berapa bulan pulak. Melampau tau!


Jadi stress berganda la kan. Dah la stress keja berlambak *tapi sempat pulak blogging*. Lepas tu berat pulak naik berkilo-kilo.


Perut ni pun satu hal. Asek la nak melaparkan diri. Hukhukhuk....


Mak stress gila nok!!


2 comments:

Kesuma Angsana said...

xpelah bukan selalu hehehe

mamaelly said...

alasan aje tu..hihihihihi