SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, June 14, 2012

Hilangkan mengantuk


Assalamualaikum

Hari ni hari ke 3 dengar taklimat. Tapi semua macam angin lalu je. Tak masuk otak pun sebab aku mengantuk yang amat.

Nak kata tak cukup tido tak ada la pulak. Terlebih tido ada kot. Tapi perkara yang membosankan memang mengundang kantuk yang melampau.

Petang semalam tengok MIB3. Setelah sekian lama aku tak tengok wayang. Aku pun tak ingat dah bila last aku masuk panggung.

Petang ni pulak ada prektis keje luar. Malas la pulak. Gila babun borang nak interview responden sampai 32 muka surat. Bertabah je la tanya soalan. Orang yang nak menjawab tu lagi menyampah la kan.

Ok la, sudah cukup sudah sesi hilangkan mengantuk dengan menaip entry dalam blog. Kembali menumpukan perhatian.

Tu pun kalau aku tak tertido la.

Fuuuuhhhhh....

Posted via MyAndroid

No comments: