SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, June 22, 2012

Sabar Banyak-Banyak

Fuhhhh... Baru dapat bernafas dengan tersusun kejap. Kejap je la. Sat lagi aku punya nafas berterabur balik.


Ceramah baru abes. Dan sangat kuciwa la aku ni. Boleh penceramah lambat sampai. Sebab dia kata dia replace orang. N macam tak tau je dia yang kena bagi ceramah. Padahal dalam surat tu nama dia yang diorang letak. Apekah diorang ni main letak je nama tapi tak bagitau tuan punya badan dia kena bagi ceramah???


Aku call dia pukul 10 rupanya dia baru abes buat ceramah motivasi kat sekolah yang agak jauh dari opis aku. Dia mintak sampai pukul 10.30 gitu. So, tunggu punya tunggu pukul 11 baru sampai sebab ada eksiden kat hiway jelutong. 2 biji lori terbalik pulak.


Allah nak uji aku hari ni. Memang huru hara sangat jadinya. Sabar je la aku. Dok la membebel sorang-sorang depan lif tadi sambil tunggu penceramah.


Kejap lagi ni aku nak kena susun folder pulak. Tskkk.... Tskkkk...


Anak buah semua dah keluar makan. Kesian diorang, tolong aku tapi tak sedia makan untuk diorang. Aku cuma pencacai je. Maka ikut la arahan bos.


Ok la, nak membawa diri pi susun folder pulak.



1 comment:

Kesuma Angsana said...

selamat bekeja dgn ikhlas n sabar2 byk2 ye.. support U!