SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, June 4, 2009

weekend yang akan mem'bz'kan diri

Amat bz. Macam lembu membajak sawah. *boleh ke perumpamaan macam tu?*

Dan agak berangin dan darah menggelegak. Bukan angin sepoi-sepoi bahasa lagi ni. Dah nak jadi twister.

Tapi sorang dua aje yang menyebabkan twister tu. Yang lain ok je.



Aku dah cakap banyak kali siap cakap dalam meeting lagi tu. Bila aku mintak tak ada hasil. Tak tangkap gambar. Padahal dari awal kau masuk kerja benda tu dah kena pesan. Pi rumah orang tolong tangkap gambar.

Ini bila aku mintak tak ada. Kata dia aku tak cakap. Kau dah nak kena lesing dengan aku ke apa?!

Ke telinga tu dah penuh dengan taik sampai aku cakap pun tak dengar???

Orang lain boleh aje buat. Ada aje gambar. Dah nak mati???



Mula lah aku dah start nak maki hamun orang macam ni. Tak pasal-pasal orang lain kena marah. *rasa bersalah tiba-tiba*



Dah lah weekend ni aku confirm bz gila ba ba black sheep. Sebab emel dari HQ yang agak buat aku nak membuat carutan tahap dewa.

Mintak senarai start dari 3 tahun yang lepas. Nak suruh aku cross check dalam sistem. Lepas tu nak hasil sebelum 9hb. Ingat aku superman ke? Boleh baca 1 buku seminit.

Dah tu nak ikut format diorang pulak.


Berpinar lah bijik mata aku lepas ni mengadap PC aje non stop. Sekarang pun dah rabun. Confirm bertambah power rangers lah rabun aku.



Marah-marah ni buat aku jadi lapar. Jom baby, kita pi mamam!



No comments: