SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, June 9, 2009

Sleepy weepy day

Mengantuk yang amat....


Hasil daripada bertapa kat opis sampai pukul 10 malam dengan makhluk terlebih bijak laksana yang pegang kunci tapi balik dulu sampai aku, adik aku n sorang staf aku tak tau nak kunci pintu macam mana.


Bila call haram tak berjawab. Sengaja tak jawab ke apa tak tau pulak.


Sudahnya dengan ke'geniusan' kami bertiga ni dapat jugak lah keluar dari opis dengan cara kunci pintu dari dalam n keluar ikut emergency exit. Nasib baik ada emergency exit. Kalau tak mau ada yang terjun ikut tingkap.


N yang sakit hatinya, dah tau dapat call dari opis punya banyak boleh pulak tak return call. Tak ke nama nak menimbulkan carutan yang kurang enak tu? Sampai aku balik rumah pun tak ada return call. Siap tinggal sms pun buat derk aje.


Menimbulkan kemarahan di situ oke.


Hari ni nak sambung kerja semalam coz report nak kena submit hari ni. Dengan big boss dari HQ nak datang chair meeting apa jadah ntah. Malas aku nak turun. Report yang nak submit hari ni tu dia jugak yang nak.


Macam tak ada kerja lain aku nak jadi door girl menyambut-nyambut orang ni.


Eh, siapa-siapa duduk Shah Alam?


Pagi tadi tu jerebu ke kabus ek?


Aku dah lah bangun-bangun dah terbau asap. Ingatkan rumah terbakar. Aku rasa macam jerebu je.


Tido malam pun panas je. Aircond tahap suhu 16 darjah Celcius pun aku tak rasa apa. Ke kulit aku yang tebal macam tenggiling?




No comments: