SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, June 2, 2009

Tag dari Miss Hotcocoa

Mari... Mari... Jawab tag ini... dari Miss Hotcocoa yang sedang menghitung hari... heheh *dah macam pantun lak bunyinya*


1.Apa perasaan sekarang?
- Mengantuk yang amat! Huuuuu... dan baru lepas dipressure oleh encik bos yang tiba-tiba ada meeting last minute mintak saya itu ini mau aje saya cepuk sekali.. Dush!


2. Saya nak makan
- Kenny Roger's Roaster... Huuuu... meleleh ayaq liuq....


3. Saya tak suka
- bila dapat kerja last minute macam tadi lah!


4. Impian saya
- mau jadi kaya. *boleh gitu*
- sebenarnya nak hidup aman damai bersama family terchenta dan diberkati Allah selalu. Amin....


5. Haiwan yang saya tidak suka
- cicak! geli lah wei....
-dan segala menatang yang merayap n serangga yang terbang macam lipas...


6. Saya Harapkan
- kehidupan yang sentiasa tenang dan dapat pindah balik Penang secepat mungkin kalau buleh sebelum my baby pop up...


7. Jika boleh di putarkan masa..
- I want to be my hubby 1st love... *ayaks... terjiwang lah pulok*


8. Saya pada 10 tahun akan datang...
- seorang ibu kepada beberapa orang anak kot. Heheh...


9. Handfon saya adalah sebuah...
- jam loceng yang paling berguna untuk kejut saya bangun dari tido.


10. Saya pernah bercinta sebanyak....
- betul-betul cinta adalah Abang Misai. Yang lain-lain puppy love jek.


11. Saya suka pada...
- senyuman Abang Misai. *sila geli. Muakakaka*


12. Kawan-kawan saya...
- sangat caring pasal saya.


13. Pernah dikhianati?
- hmm... pernah....


14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
- tak buat apa pun sebab saya baik orangnya. Hahahaha! Tak apa lah. Buat jahat dibalas jahat kan.


15. Senaraikan 8 orang untuk di tag
- Lemah betul bab-bab nak tag orang ni. Huhuhu...
-Siapa-siapa yang masuk baca blog ni sila jawab. Hehehehe...


No comments: