SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, June 2, 2009

Kereta aku bercalar!!!!!

Ahad lepas yang aku pi opis tu sebenarnya hari menyumpah seranah memaki berbakul-bakul. Bukan sebab aku kena pi opis yang aku buat sumpahan si pitong tu. Tapi sebab ni.....





Yee... Ada makhluk yang telah membuat keretaku tercalar sekali gus telah menerima caci maki aku yang memang tengah mood tak berapa nak baik hari tu.

Aku perasan calar ni pun masa aku pi basuh kereta. Masa aku nak pi kedai beli breakfast dekat dengan car wash tu. Aku keluar-keluar n lalu je belakang kereta n,


Oh gosh!!!! What happen to my car???


Calarnya adalah di bumper belakang sebelah kiri. Dan agak menyakitkan hati sebab aku yakin bukan aku yang mencalarkan kereta tu.


Ni mesti kes nak keluar parking lepas tu budget lepas tapi sebenarnya makhluk mangkuk tu telah berjaya menggesel kereta aku sampai bercalar n terkeluar cat. Bodoh!


Pulak tu aku tak tau bila kejadian tu berlaku. Memang confirm lah lepas langgar tu makhluk senget tu lari tanpa dapat dikesan. Takkan dia nak tinggal nota pulak kan. Bagus betul... Dah buat salah lari macam tu aje. *hope kereta ko kemek teruk lah sebab buat dajal kat aku*



Aku punya lah berhati-hati jaga kereta aku. Kalau aku sendiri yang calarkan tak apa lah jugak. Ini aku tak tau siapa yang buat. Abang Misai hari tu ada lah calarkan bumper depan tu. Tapi aku sabar je lah. Takkan aku nak marah laki aku pulak. Menderhaka dah namanya tu. Lagi pun dia dah say sorry.

Memanglah calar tu tak banyak mana tapi aku still geram.


Aku nak makan lah. Tenangkan jiwa.




No comments: