SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, June 17, 2009

Akhirnya yang ditunggu telah tiba

Okeh, sangat menggedik dan menggelupur excited.


Macam barang tu aku yang nak guna. Muahahaha!


Jeng... Jeng....


Masih di dalam kotak ye.



Ini dia... Botol susu yang aku tunggu-tunggu....

Berbalut lagi.







160 ML



260 ML



Botol tu baru sampai tadi pukul 12.30. Time aku tengah busy-busy buat kerja. Tiba-tiba staf aku masuk bilik bawak kotak kat atas tu. Patutnya sampai semalam tapi company tu baru hantar kat kurier company semalam kan. So, dapat lah hari ni.


Abes segala kerja aku tinggal n belek-belek kotak tu. Hahahhaa!


Time tu jugak lah keluarkan segala botol. Siap ceraikan satu-satu. Konon-konon quality check lah.


Ingat nak snap pic dengan botol susu tadi *konon-konon perasan model* tapi kensel. Muka aku tengah sememeh dengan hingus meleleh ni. Snap-snap karang terkeluar hingus pulak.


Ok lah, aku nak mamam ni.


Dah pukul 2.30 baru gatal pungkoq nak makan. Macam opis ni aku punya je. Huahuahaua!


Sila maafkan saya ye encik bos sebab orang yang saya kirim makanan tu yang lambat.
*sambil buat muka mintak simpati*


Dush kat dahi tu sekali!



No comments: