SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, June 26, 2009

Pagi yang tak best!

Macam aku dah bagitau semalam. Hari ni aku ada meeting. Buhsanova okek. Dah lah aku kena present. Mencik!


Isnin pun aku kena present. Tapi officer yang handle meeting Isnin tu tak bagitau pun dia nak buat meeting. Setakat hands on memo jek. Lepas tu tak bagitau pun aku kena present. Aku dapat tau pun dari orang lain. Mangkuk kan?


Lepas tu semalam boleh tanya aku,


'Tau kan Isnin ni ada meeting. Awak kena present. Tau kan?'


Ha'ah. Hotak kau lah. Nasib baik aku tau dari orang lain. Slide pun aku dah siapkan. Apesal ntah berat sangat mulut tu nak inform awal-awal. Badan pun berat macam lah bilik dia dengan bilik aku jauh berbatu-batu.


At least hantar email pun tak apa lah. Ini setakat memo mintak hadir. Lepas tu apa agenda pun aku tak tau. Aku ni presenter yang ke berapa pun aku pulak yang terhegeh-hegeh nak kena tanya.


Mood sangat tak baik lah lately ni. Ada je yang buat aku angin twister.


Aku nak prepare untuk meeting sat lagi. Ada masa aku update lain. Tata!




No comments: