SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, June 12, 2009

3D scan next 2 weeks

Semalam dan hari ini adalah hari yang amat aman dan tenteram pada aku kat opis.


Sebab encik bos yang suka ulang alik masuk bilik aku tak ada. Dia coootiiiii!!!!! Yeehahahaaa!!!!


Maybe penat sangat kot pangku tugas bos besar kat opis yang pi kursus dekat sebulan maka dia pun nak berehat lah jugak. Asek ke hulu ke hilir susah hati sangat takut aku tak siapkan kerja sampai letih. Kuikuikui... Saya pekerja cemerlang lah bos. Jangan lah risau. *up diri sendiri melampau-lampau*




Semalam aku dah buat appointment untuk 3D scan. Yeaaayyyyy!!!!


So, baby dah tak boleh nak menyorok lagi. Kalau tak nampak jugak confirm dia nak buat surprise. Oh, 3D scan tu aku akan buat kat Vision College kat Kelana Jaya. Mana-mana expecting mother yang rasa nak tengok baby dalam womb lebih clear buleh lah ke sini. Tapi time weekdays saje.


Prices for the 3D scan adalah RM60 saje n diorang akan bagi CD sekali *boleh buat kenangan*. N masa call buat appointment tu dia bagitau dia scan untuk tengok muka n sex. Tak adalah sampai nak menilik 1 badan baby kan. *aku dah macam duta Vision College pulak*


Appointment date aku adalah 23 Jun 2009, hari Selasa. Pi dengan housemate kot. Sebab aku adalah amat bangang jalan di luar Shah Alam. Thanks to Miss Amie yang terangkan bout direction nak pi sana. Hope aku tak mengalami kesesatan dan menemui cahaya yang benar itu. Huhuhuhu....


Pi dengan housemate saje ye. Abang Misaiku di kampung. Gigih bekerja mencari sesuap rejeki untuk anak isterinya ni. *sob...sob... dah mula nak sedey lah ni* Tak apa lah. Ada CD kan. Boleh lah aku buat-buat excited lagi sekali bila tengok dengan dia pulak. T_T



22hb aku ada appointment dengan klinik gomen. So, Isnin n Selasa aku half day lah. Lepas tu 24hb ada meeting pulak. Memang masak lah aku nak kena buat slide minggu depan sebelum aku berjimba half day 2 hari.


Lapar lah. Tak sempat nak breakfast kat rumah tadi. Nak pi buat milo panas lah. Lepas tu cicah dengan biskut. Ada siapa-siapa mau join?




No comments: