SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, June 30, 2009

Kejadian horror di dalam toilet

Pagi-pagi buta dah sakit perut. Malas pulak rasa nak pi toilet.


Nanti jadi macam semalam. Horror betul.


Semalam ada 2 meeting sekali gus. Aku masuk aje even aku kena present dalam meeting ke 2. Lepas tu macam bosan-bosan aku keluar balik. Naik ke opis sementara tunggu meeting 1st tu abes.


Tengah dok buat kerja kat bilik aku tiba-tiba rasa sakit perut pulak. Ades... Mau memerut.


So, macam biasa lah. Kalau dah nak memerut mesti lah ke toilet kan. Takkan nak pi bersiar-siar pulak.


Tengah aku membuat pekerjaan dalam toilet tu boleh pulak tiba-tiba....



Eh, apesal golap yo sekeliling ni???


*pic from google



Adakah blackout di kala aku sedang menunaikan hajat. Cis! Cis!


Gila gelap oke. Tangan sendiri letak depan muka pun tak nampak. Dah aku meraba-raba dalam gelap tu.


Kalau pakai spenda terbalik pun dah tak perasan dah.


Cepat-cepat aku selesaikan apa yang patut. Raba-raba cari flush. Takkan lah takut sangat sampai tak flush kan. Aku selalu bising orang tak flush takkan aku nak buat gitu lak kan. Huhuhu....


Haaa... Of course aku cuci sebersih-bersihnya ye. Jangan pikir bukan-bukan. Aku karate kang.


Dah nak keluar pulak satu hal. Nasib baik toilet aku paling tepi dekat dengan pintu. Teraba-raba pulak cari pintu. Bukak-bukak je pintu sorang staf aku tercangak kat depan tu.


'Tak payah la masuk. Gelap gila kat dalam tu.'


Terus staf aku terkebil-kebil. Rupa-rupanya kat koridor je yang blackout. Dalam opis ok jek.


Memang hampagas je aku rasa. Apesal time aku dalam toilet pulak nak blackout?!





No comments: