SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, May 21, 2012

Penat + Letih = Tido Paling Enak

Assalamualaikum


Sendu je blog aku lately ni kan. Aku bz sangat. Letih penat jangan cerita la. Letak je kepala kat bantal terus tertido. Hana nak tertonggeng ke hapa sebelah aku pun memang dah tak perasan dah. Kesian Amir dengan Hana. Amir pun semalam dok la borak-borak dengan aku tapi aku suruh tido pasal aku dah ngantuk. Sudahnya dia tido sambil pegang hp aku tengok video dia masa kecik.


Hana sekarang tengah tumbuh gigi dengan pesatnya. So, bila dia menenen dah rasa macam nak tercabut tetek aku bila dia main tarik-tarik. Gigi tajam bukan main woooo...


Budak berdua ni memang stok melekat dengan aku je. Amir nak mandi, nak susu, nak berak, nak kencing semua nak ummi. Aku mintak tolong abah dia buatkan susu melenting-lenting tak mau. Aduuuu... Apak eh lega la anak semua lari kat ummi.


Hana pun sama la jugak. Kalau aku ada, abah dia bagi susu dia tak mau. Nak ummi jugak. Aku nak makan pun kena pegang dia kat sebelah. Dengan dia sekali tumpang makan. Sekarang dah debab.


Ok la. Aku nak pi scan surat. Kejap lagi pengarah aku naik hantu pulak. Dia tak ada pun kat opis. Tapi aku malas nak tadah telinga dengar dia membebel. Huhuhu...


Selamat bekerja la semua ye.



No comments: