SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, May 11, 2012

Discussion Seorang Diri Namanya Discussion Ke?

Assalamualaikum


Pagi ni membz lagi aku dengan meeting. Huuuuu... Tarik nafas kejap.... dan hembussss.....


Lepas tu kelam kabut buat keja. Timbalan aku time tengah makan tadi tetiba macam nak angin-angin aku tak datang buat discussion dengan dia pasal paperwork untuk buat taklimat kat luar. Potong selera aku nak makan.


Bila tahun la aku nak discuss kalau dia tak ada kat opis. Adekah aku perlu berdiscussion sorang-sorang dalam bilik dia. Kejap berlakon jadi timbalan kejap berlakon jadi diri sendiri. Macam orang sewel.


Tadi bila aku dah ke bilik dia nak berdiskusi dia pulak la kelam kabut nak balik amik anak segala. Suruh aku datang balik petang.


Buat buang peluh aku je.


Ni rehat lama ni bukan aku boleh rehat pun. Keja berlambak nak settle sebelum aku pi kursus next week. Kursus sampai seminggu. Bagus la tu. Balik keja huru hara la hidup kan.


Tetiba rasa lapar pulak sebab tadi makan tapi tak menghayati makanan. Ntah apa ada kat cafe tu.


Nak cari makan sat.



No comments: