SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, May 30, 2012

Aku Kebasahan

Assalamualaikum


Tergedik-gedik aku sejuk dalam opis ni. Dah duduk dalam opis beraircond dengan baju yang basah kuyup. Mana la tak sejuknya.


Alkisah baju aku basah kena hujan. Gara-gara nak makan sedap pi la makan luar bangunan opis ni. Kedai seberang jalan. Lepas makan je, dah bayar tetiba hujan lebat amat. Ada la brader kedai tu bagi pinjam payung. Tapi 1 payung berkongsi dengan staf aku dengan hujan yang lebat melampau. Seberang jalan nak melintas pun dah kuyup abes.


Baju spare ofkos la takde. Adekah perlu membeli belah baju semata-mata baju basah.


Ni kaki dah lenguh-lenguh sebab sejuk sangat ni. Belum tua lagi dah lenguh sana sini. Eh, muda lagi ke ai nih? Hahahaha! Bagi la can aku fefeeling muda rumaja.


Ok, sambung buat keja. Aku ni sekarang dah jadi feveret bos pulak. Apehal tah. Ke hulu ke hilir nak angkut aku. Apa-apa benda aku. Semua pun aku. 


*pengsan!*



No comments: