SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, April 13, 2012

Tupperchef Inspire - Periuk Idamanku ;)

Ini la periuk idaman beta. Hahaha!

 Menggiurkan okeh


 Abaikan tangan tu. Ntah tangan siapa la. Haha!


Ni yang paling besor aku rasa. Kuali kot nih.

Ni gambar masa aku pi product training tupperware 4 Mac lepas. Dia buat 2 product training. 1 untuk Nutrimetic n 1 lagi benda alah periuk ni la.

Periuk ni baru buat soft launch 4hb tu. Kira Penang la yang pertama sekali dapat tengok ini periuk. Dalam katalog pun belum ada lagi tau. Harga errrr.... Boleh tahan. Tapi sangat best ok. Nanti aku bagitau lain hari apa yang best pasal periuk ni.

Siap ada demo masak memasak menggunakan periuk ni masa product training kat Sunway Convention Centre tu. Jadi sambil tengok demo sambil kita makan. Kihkihkih....

Buat masa sekarang dia akan jual 1 set periuk tu *semua ada 5 bijik periuk dalam 1 set* dengan harga menarik. Tapi lepas ni tak ada 1 set ye. Kena beli sebijik-sebijik. Untuk aku yang dah ahli ni Harga 1 set tu adelah RM1717. Amacam, sakit kepala tak tengok harga periuk ribu riban. Takde ahli kalu RM2k lebih. Nanti aku korek balik berapa harga sebenar. Sebab aku tengah menaip laju-laju ni.

Ni kalau laki aku tau aku beli periuk harga ribu-ribu mau kena bebel. Padahal masak tu sebulan sekali pun payah. Konon nak simpan pakai time dok rumah sendiri nanti *verangan*.

Tapi aku belum dapat la set nih. Bayar pun belum. Sebab nak tunggu diorang buat soft launch kat KL pulak. Maybe hujung bulan 4 kot.

Jadi bersabar la menunggu periuk idaman. Hikhikhik...

1 comment:

Suliana said...

best tu.. aku pun kdg terliur gak nak beli.. mesti masak sedap tu klu pakai periuk ni. hahahaha