SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, April 26, 2012

Lakiku Pulang

Assalamualaikum


Tuan tanah kekenyangan setelah membantai 6 ketul kuih. Karipap 3 ketul yang lain kuih campur-campur. Lepas tu dengan tamak haloba beli lagi sebungkus bihun goreng. Ntah bila nak makan pulak tu. Bawak pulak 2 ketul ayam goreng semalam beli tapi tak abes makan. Tengok bihun tu macam banyak je. Murah hati sungguh akak gerai tu.


Lewat sikit kot aku makan bihun tu. Tunggu kuih abes dicerna. Kehkehkeh...


Abang Misaiku balik hari ni. Setelah almost a month kat Langkawi. Berkursus sampai gemuk. Ye, aku tengok dari gambar yang ditepek kat dalam FB. Senang hati la tak dengar bini menjerit macam tarzan marah kat anak-anak. Senang hati jugak tak payah tolong jaga anak sebulan.


Ntah apa la yang dibawak balik dari Langkawi tu. Bawak perut saje gamaknya. Laki aku ni kalau tak kita mintak beriya suruh beli tak ada nak dibelinya. Beli pun untuk anak-anak. Omak eh dilupakan. Sedeyyyy.... T____T


Ni aku nak ke Perak ni bos aku haram tak reply email. 2 kali kot aku hantar. Takkan langsung tak perasan. Selalu kalau aku email pasal keja laju je balas. Ni mintak approve cuti yang sebenarnya dia dah luluskan pun tak berjawab. Tak nak layan la tu. Nanti bila aku cuti jugak dia kata bila masa dia approve. Taktik sume tu. Taktik kejis.


Sakit perut pulak bila memikior pasal cuti ni. Tensen mak tau!



No comments: