SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, April 18, 2012

Esok Saya Cuti Untuk Bawa Anak Ke Klinik

Assalamualaikum

Esok aku cuti. Membawa Hana n Amir untuk check up kat klinik desa kat rumah.

Sepatutnya Hana je yang check up. Lepas tu aku saje la belek buku Amir tu. Sebab macam perasan ada appointment tahun ni. Ingatkan bulan 6. Rupanya dah lepas bulan 3 hari tu daaaa tapi aku tak pi. T______T

Jadi dah nak check si Hana n aku pun nak amik ubat mari la mengangkut sekali Abang Amir bersama-sama. Lagi pun memang aku bawak je bebudak 2 orang ni ke mana-mana sekarang ni. Pi product training tupperware pun angkut jugak. Sebab nak tinggal kat siapa pulak.

Maka anak-anak itu amat la manja teramat dengan aku. Sampai jeles menjeles antara 1 dengan lain. Bila aku kelek Hana Amir jeles. Bila Amir dok baring-baring kat atas peha aku si Hana pulak jeles. Tak larat aku nak kelek dua-dua. Sorang dah 14 kilo sorang 7 kilo. Patah tulang aku weh...

Selain tu *apesal macam skema* aku nak pi tengok rumah yang nak dijual. Verangan membeli rumah kekdahnya. Tengok je dulu. Kalau rumah ok, harga boleh runding, fulus nampak oke maka aku akan proceed.

Mood aku masih ke laut ni. Baru bangun tido la kata. Kat opis ni tapi tadi time rehat aku tido. Tido punya tido tak perasan lunch hour dah abes. Miahaha! Tapi alasan sakit kepala boleh digunapakai.

So, tu je kot. Blur la.

Bai~~

No comments: