SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, April 13, 2012

Awal Pagi Ni

Assalamualaikum

Awal gila aku sampai opis hari ni. Sharp pukul 7.30 tu. Kalau aku amik waktu pejabat 1 dan boleh balik pukul 4.30 tapi apakan daya. Aku amik WP 2. So, tunggu la sampai pukul 5 baru balik.

Time aku hantar Hana dengan Amir tadi pun Toksu baru terbangun. Terlewat kata dia. Ke aku yang terlebih awal menghantar bebudak tu. Dah aku nak kejar takut punch card merah buat kali ke 3. Tak memasal je aku dapat kad hijau. Tak nak aku. Masuk dalam buku servis wokey.

Ni sat lagi ada meeting. Petang ada meeting lagi. Nice sangat. Dengan aku kena amend kertas kerja untuk kursus hari ni jugak. Bos ni aku dah kasi awal tak nak semak. Ni next week dia dah takde baru la semalam time dah nak balik dia bagi. Dengan aku berkejaran nak amik anak lagi. Memang tak la aku nak stay kat opis kan. Tambah pulak baru dengar cerita seram diorang semalam. Motif cerita pasal makhluk yang dok menumpang dekat sini?

Dah la lapar ni. Mau aku masuk meeting tu kejap je lepas tu aku cabut buat keja. Ada aku kesah orang nak cari aku.

Ok la. Aku nak amend sikit paper work ni. PC aku ni bengong. Bila aku dah buat cun-cun tetiba time print dia hilang nombor la, ape la. Gatai tau. Virus apetah yang menyemak dalam PC ni.

Bai!

No comments: