SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, April 24, 2012

Sup N Ayam Goreng

Hari ni aku bawak sup daging dan ayam goreng sebagai bekalan ke opis. Mesti orang kata, rajinnya la dia ni memasak pagi-pagi kan. Anak sape la ni.


Hikhikhik....


Tapi jangan tipah tertipu wokey. Semua ni aku beli kat pasar malam semalam. Ahahahaha! Pehtu balik tengok banyak la pulak lauk mak mentua aku masak. Tak ada la banyak mana. 2 jenis je. Tapi dah banyak la tu pada aku. Bawal goreng kicap n sambal telur.


Maka aku makan lauk mak mentua masak saje malam semalam. Sup n ayam kasi simpan dalam peti ais. Kang kecik ati mak mentua aku susah payah masak menantu tak makan.


Aku beli tu bukan apa. Dah seminggu mak mentua aku tak sihat. Tapi gigih la dia nak masak even lauk itu adelah simple yang amat. So, untuk mempelbagaikan lauk aku beli la sup tu.


Tak apa la. Simpan bawak pi keja. Hari ni beli nasi putih dengan sayur aje. Mesti budak cafe tu kata aku diet. Kehkehkeh...


Ok la. Mak yang dah bersuara Ella ni nak sambung keja.


Tadi aku dah email bos kata aku ada urusan family 30hb ni. Dah lama plan. Sila luluskan percutianku. Perlu ke begitu kejam?



No comments: