SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, April 23, 2012

Tuan Tanah Demam

Assalamualaikum


Aku demam. Mood ke laut. Kepala dah berat macam ada konkrit hempap. Macam kena compress pun ada.


Tapi terlebih rajin. Datang jugak keja. Aku pun tak tau apa aku fikir nih.


Dari hari Sabtu dah start hidung berair. Kepala pun sakit. Tapi sebab sebelum ni dah pernah kena macam ni so tak fikir la membawak ke demam. Dengan berperang dengan 2 orang budak bertuah kat rumah tu.


Abang Amir pi buat smackdown kat perut aku dengan kepala dia. Dengan Hana sekarang ntah apa pesen bila dia tak suka dia start buat badan melentik-lentik dengan kepala terdongak-dongak. Kena pegang kuat-kuat pulak. Kalau tak selamat menjunam ke lantai.


Tak larat sebenarnya ni. Time drive tadi kepala dah berat sangat. Kalau boleh stop tengah jambatan tu dah aku buat kot.


Tengok la selama mana aku mampu bertahan. Kalau tak, memang time off la. Lepas tu amik MC untuk esok. Sebab malas nak masuk meeting esok. Kahkahkah! Sempat lagi berfikiran serong dah sakit-sakit pun.


Ok, aku nak sapu minyak cap kapak kat kepala. Bagi kurang sikit sakit. Nak makan ubat aku macam tak berapa sangat sebab Hana dok menenen lagi.


Bubbaiz...



No comments: