SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, April 3, 2012

Hana cirit pulak



Aku tak boleh tido. Risaukan hana ni. Dia terbangun pukul 11 lebih tadi. Lepas tu dia berak.

Ingatkan sikit la. Cirit rupanya. Punya banyak sampai tembus pampers. Habis aku bermandi taik sebab dok pegang dia.

Dah tengah-tengah malam aku bermandi manda dengan hana. Memang terpaksa angkut sekali. Siapa nak tolong tengok. Abah dia kursus sebulan kat langkawi tu.

Cirit tapi tengok macam cergas je. Siang tadi pun toksu dia kata dia berak banyak kali. Ada la dalam 5 kali.

Dah siap mandi nak bagi la susu botol.

Dia muntah pulak. Lagi sekali ummi mandi muntah. Kali ni aku tukar baju je.

Ni dia tengah menenen. Sebab susu botol tak mau langsung. Dah tertido tu tapi aku la risau sampai tak boleh tido.

Tengok sat lagi macam mana. Kalau cirit lagi memang aku kena cuti la.

Dah la tengah ada audit dalam. Isk..

Posted via MyAndroid

1 comment:

wantie said...

cirit nak ringan badan le tu. tengok la mana tau sikit hari lagi leh lari terus dak hana ni.

Anak akak kalau nak ringan badan dia demam seminggu. lepas tu leh tengok la, dia dah start panjat sana sini. tarik baju yg tersusun rapi bagainya. hehehe..

I follow u k.