SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, April 25, 2012

Nasi Lemak RM1 + Kuih 3 Ketul pun RM1

Assalamualaikum


Pagi ni aku breakfast awal. Dalam kereta lagi dah ngap ngap ngap makan kuih 3 ketul. Beli tepi jalan sebelum pi keja tadi. Dah lama aku aim nak pi kedai tu tapi baru hari ni aku bersedia untuk membeli kat situ. Hahaha! Apejadah nak beli makanan pun macam nak pilih apa.


Gambar kuih tak ada. Sebab dah selamat dalam perut. Aku beli karipap. murtabak kecik n donatelo a.k.a donat. Karipap tu sedap oke. Esok kalau sempat menyinggah aku nak beli banyakkkkk. Hahaha! Hantu karipap. Aku ni memilih bab karipap. Kalau inti sedap memang aku jadi peminat setia. Tapi kalau inti tak sedap pehtu kedekut inti babai je la. Ada ok yang kedekut inti. Bagi inti angin je kat customer.


Kuih 3 singgit. Standard la tu kan. Ada je sekarang orang jual kuih sebijik 50 sen padahal kuih kecik cikonet je. Pastu rasa macam kertas pasir.


Kat bawah adelah gambar nasi lemak yang aku beli. Nasi lemak kerang. Pun dah selamat berada di dalam perut beta. Muahahaha!




Nasi lemak ni semata-mata lauk kerang. Akak tu tak bubuh pun timun ke, telur ke. Jadi moh teka berapa harga nasi ni pulak.


Oke, malas nak teka teki teka tekuk. Harga dia RM1. Banyak jugak. Terbelahak aku nak abeskan tadi.


So, kesimpulannya harga masih dalam julat. Kahkahkah! Terbawak-bawak conclusion time keja. Harga still ok la. Nak dibandingkan dengan dok Shah Alam dulu. Lagi tercekik. Amik nasi lemak lauk kerang pun dah RM2.50 ye.


Dapat la dibuat conclusion untuk pagi ini bahawa tuan blog sudah kenyang melampau setelah melantak sebungkuih nasi lemak n 3 ketul kuih aneka jenis.


Sekian, terima kasih.



No comments: