SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, January 12, 2012

Perut Yang Memulas

Assalamualaikum

Macam yang aku bagitau dalam entry sebelum ni. Esok lusa tulat tonggeng adelah hari meeting. Maka hari ni aku ada meeting. Kejap lagi pukul 8.30. Perut dah la lapar mendidih-didih ni. Nak pi beli makan pun tak sempat sebab aku harus mengepam dulu. Takpe, sat lagi nak ke bilik meeting mari menyinggah membeli kuih.

Semalam hujan lebat. Aku rasa dah seminggu kot tak hujan. Bila hujan lebat yang amat. Time tu la ko akan jadi pemaki tegar dalam keta. Sebab sume pun nak potong queue bila time jammed macam kan ko dok dalam keta tu basah kuyup kena hujan. Ntah bila la nak jadi penyabar tak memaki lagi.

Malam semalam jugak aku sakit perut memulas-mulas. Dah la tengah menetekkan Hana. Karang aku tarik tetek aku confirm la terjaga. Nak tunggu memang aku dah tak boleh tahan. Kena la tarik slow n steady. Dia macam gerak-gerak menggeliat aku dok balik dendiam. Gila berpeluh la nak menahan sakit perut.

Tapi dalam toilet nak membuang pun tak senang hati. Dok pikir anak atas katil takut terjaga lepas tu tergolek ke bawah. Hana dah laju dah maju ke depan. Tu yang risau kot la dia terjaga. Memang tak concentrate la nak berak. Hish....

Laki aku tak tengok kan ke? Dia takde semalam. Aku bangun tengok dah lesap. Pi keja tak bagitau aku. Aku ada dengar bunyi hp dia banyak kali. Bos dia la tu call. Memula tak berjawab. Tapi lepas tu dia jawab kot. Tau-tau dah hilang je. Aku pulak tido mati ke hape sampai tak sedar dia keluar. Bunyi enjin motor pun aku tak dengar. Confirm tido tak sedar diri.

Lepas membuang baru aku sms tanya dia ada keja ke. Sepatah je pulak tu jawab. Membazir kredit btui.

K la. Aku dah rasa sakit perut balik ni. Ada pulak la aku kena pi membuang lagi sebelum masuk meeting. Dah la lapar. Lagi nak keluarkan isi perut.

Bubbaiz....

No comments: