SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, January 25, 2012

Pam Masuk Susu

Sungguh malang hari ku hari ini.

Pam spectra aku masuk susu. Huwaaaa!!!! Terjadinya back flow masa aku mengepam pagi tadi. Dah la pam sesi pertama.

Entah kenapa macam banyak pulak susu aku hari ni. Tetiba pulak membrane tu melekat aku tak perasan. So, susu tak masuk dalam botol n bertakung kat atas. Disedut lak dek mesin pam tu.

Sedar-sedar dah bunyi macam orang sedut air dah nak abes guna straw. Baru perasan tiub tu dah penuh dengan susu.

Dan tengahari tadi sesi mengepam telah bertukar kepada memerah. Guna tangan la. Letih woooooooo.....

Dapat pun tak seberapa la sebab aku letih. Sakit tengkuk pulak lagi.

Isk... Isk....

Ni nak bawak balik suruh laki aku tengok. Dia pun tak bagi on dah. Sat lagi short wire mana-mana terus innalillah pam tu.

Maka sesi seterusnya memerah guna tangan la ye.

Penat la mokcikkkk....

No comments: