SaYa SayaNg AnDa :)

Sunday, January 22, 2012

Nyampah!


Ye, memang aku tengah menyampah. Hangin 1 badan. Sakit hati. Eh, macam-macam la.

Hari ni cuti. Sampai selasa cuti. Tapi laki aku sibuk la keja. Test bot. Hari lain tak boleh test gamaknya. Test pi langkawi. Hari selasa baru dia balik.

Aku ni dah nak dekat period plak. Mula la nak emo.

Dengan dia beriya janji dengan anak dia nak bawak budak tu pi jalan-jalan. Dah si amir asek cakap dengan aku.

'Ummi, nak pi carefour.'

sepuluh kali cakap benda yang sama. Kalau adik dia jenis tak buat perangai memang aku je angkut budak-budak tu. Tak payah tunggu bapak dia yang bz mengalahkan pm.

Eh, sakit hati la!

Posted via MyAndroid

2 comments:

Signorina Syima said...

ikut la dia pi test bot sekali?? :) tak mo marah2...

jom main masak2...

aMiYs said...

Syima - kalau boleh ikut dah lama aku ikut.. geram tau.. Hukhuk..